Min värsta ovana!

Hemma från träning och är helt slut som vanligt. Om nu min kondition förbättras något så går det extremt sakta.

Nu sitter jag och kollar på kvalet till melodifestivalen (som för övrigt har gått helt förbi mig i år) och äter en sen middag. Finns det något godare än att äta middag sent efter träning när man är hungrig? Jag lagade mig lite mat (eller värmde en paj i micron) förut idag för att inte bli för hungrig. När jag kom tillbaka in i köket lite senare fick jag en chock över hur jag hade lämnat det. Att stänga lådor och skåp är nog något av det svåraste jag vet, det går bara inte. Jag ser inte om jag råkar lämna dem öppna (förrän senare när det är för sent). Så jag vill tacka min syster för maten hon har lagat till mig ikväll. För att om jag själv skulle laga en hel måltid skulle jag väl säkert behöva skruva ner alla luckor innan jag är nöjd!


Både skåp och lådor för en enda liten paj?
2009-05-12 @ 21:54:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0