Min helg!

En jobbhelg avklarad och jag är så trött att jag skulle kunna somna på direkten. Trots att jag borde ha fått lite energi av den specialgjorda hoppetossaglass med fem kulor, kolasås, karamellströssel och hallonbåtar på som jag gjorde åt mig själv precis innan jag åkte hemåt. Jag hann inte ens ta kort på den som jag hade planerat för att jag började äta på den så snabbt!

Kvällen igår var superkul och jag måste säga att det är ganska trevligt att träffa både mamma och pappa när man är ute. Kvällen började med ölkubb/häng i Källängen med den största delen av NV06 (herregud vad har jag hamnat i för sällskap?), fortsatte i Öltältet och slutade till sist på Palma. Precis som en vanlig lördagskväll i denna kategori! :)

Pusshej!

2009-05-31 @ 18:34:41 Party Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0