Lugn gårdagskväll!

Gårdagskvällen med Linn, Linda och Mia var ganska händelselös och lugn. Vi var bara hemma och tog det lugnt. Först hade vi tänkt att hyra en film, men sedan kom vi inte längre än att vi satte på TV:n, eftersom vi alltid har så mycket att prata om. Kvällen blev tidig och och när jag och Robin skull sova uppkom en ganska lustig konversation. Det hade varit tyst i ett par minuter och jag höll på att somna när Robin plötsligt säger:

"Jag har aldrig varit i Lönneberga"!
"Nehe, neej. Det har jag i alla fall"!
"Är det något att ha eller?"


Jag förstår fortfarande inte syftet med den här frågan eller om han egentligen sov och bara pratade i sömnen? Lustigt var det i alla fall! :)


Partypinglor/Mysbrudar! :)
2009-05-16 @ 14:22:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0