Lek och ledig dag!

Sovmorgon, kladdkaka, lekar :), tacos och inställda lektioner är en vanlig dag för oss på Kvarängsgatan. Nej, nu ljög jag bara. Men det är en vanlig dag den här torsdagen för oss på handel! Kom till skolan klockan 10 och en hemlig aktivitet stod på schemat. Det var lekar, eftersom idag var sista dagen alla elever och alla lärare var samlade. Dagen till ära fick jag även på mig högklockade skor, vilket var en stor tillgång i lekarna. Jag kan skyller det på vår stora förlust! :)

Nu ska jag locka Amandas hår och trösta Jenna för att hon råkade gå in i min säng. Puss från Kossera! :)


Jag, Amanda, Sofie och Jenna :)
2009-05-14 @ 13:11:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

när tar du dig hem till ditt andra gäng? :(

2009-05-14 @ 13:52:42
URL: http://josefin3h.blogg.se/
Postat av: linsie

GÖTT, MITT LAG VANN!! :D



fan sån otur!!!!! skulle behövt ett sånt ju ;)

2009-05-14 @ 19:15:27
URL: http://linnelli.blogg.se/
Postat av: L

hallå, är jenna verkligen med på bilden? hade hon kort hår på den tiden?

2009-05-14 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0