Kommer jag ihåg hur man sparkar på en boll?

Nej, nu kom jag precis på att jag missar både How I met your mother, Two and a half men och kanske även Desperate Housewives på grund av den här fotbollsträningen. Är det verkligen värt det?
Wendela är lite nervös. Kommer jag ens ihåg hur man sparkar på en boll? Jag hoppas innerligt att det är som att lära sig cykla, när man väl lärt sig så sitter det. Men jag tvivlar faktiskt lite!

Nu ska jag nog gå och ta hand om min syster. Hon ligger helt utslagen på sängen och fortfarande så är det enda hon kan säga "Jag är sjuk", med bebisröst. Att hon aldrig kan växa upp!


Förresten, idag ramlade Amanda ner i buskarna igen!
2009-05-05 @ 17:13:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars tjej! Hon borde verkligen gå till en läkare och kolla upp balanssinnet..

2009-05-05 @ 22:23:25
Postat av: vittne

hon ramlade faktiskt inte!! hon blev nerputtad!!!!!!

2009-05-06 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0