Kobingo, hockey och en snarkande Terminator!

Har nu kommit hem efter en liten myskväll med Robin. Min kära syster satt snällt i sängen (vår gemensamma) och väntade på mig. Hon har kommit hem från landet nu, och lämnat livet som hemmafru åt en bonde bakom sig för tillfället. Hon har även dragit på sig en liten förkylning, men så blir det ju om man är ute och plöjer hela dagarna och nätterna. Jag undrar hur länge hon stannar här innan hon återvänder? Eftersom hon fyller år på fredag kanske hon åker tillbaka då. Jag vet ju inte rikigt hur man firar födelsedagar på landet!? Kobingo kanske?

Nu ska jag sova, men jag tvivlar på om det kommer gå eftersom min pappa håller på att snarka ner väggarna i rummet bredvid. Jag har seriöst aldrig hört något värre ljud. Det låter som att hjärnan ska ramla ur när som helst, tänk er själva Terminator snarka. Till och med mina hockeygrannar lär ju få en sömnlös natt. ÅH!


God natt!



God natt pappa! :)
2009-05-03 @ 23:07:45 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Hannes

Du är ju dryg Jowel. :-P det är bara riktiga karlar som bjuder in på kobingo. Behöver ju inte visa öppet att du är så avundsjuk på din storasyster:-) haha

2009-05-04 @ 11:30:57
Postat av: Wendela

Hörredu Hannes! Om du skulle känna Sebastian, killen som min syster träffar, då skulle du veta att jag absolut inte är avundssjuk ;)

2009-05-04 @ 15:18:15
URL: http://www.wendelamedw.se
Postat av: Michaela

Haha, wendela du har all anledning att vara avundsjuk! Han är grym! ;)

2009-05-04 @ 16:10:32
Postat av: Kungen

Vah! vad är det frågan om!? är det mig alla snackar om här! Har ni ingen skam i kroppen, hur kan man sitta o läsa denna jowel-blogg..? finner inget nöje i detta!

Kungen signar ut

ps. jag är skitsnygg!

2009-05-04 @ 21:01:00
Postat av: Kungen

Vah! vad är det frågan om!? är det mig alla snackar om här! Har ni ingen skam i kroppen, hur kan man sitta o läsa denna jowel-blogg..? finner inget nöje i detta!

Kungen signar ut

ps. jag är skitsnygg!

2009-05-04 @ 21:09:40
Postat av: Wendela

Jadu Kunden! Jag tycker att det verkar som att du själv sitter och läser denna så kallade jowel-blogg!

Resten har jag inte ens ork att kommentera. Så god natt Kungen ;)

2009-05-04 @ 22:30:53
URL: http://www.wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0