Jag har äntligen sett Twilight!

Ja, bättre sent än aldrig. Igår hyrde jag äntligen Twilight efter att ha hört från tusen olika håll att den filmen är helt underbar. Och visst, den var väldigt bra, men kanske har alla överdrivit lite? Eller så var det bara jag som hade väldigt höga förhoppningar efter allas hyllningar? Jo, så måste det ha varit. För den var faktiskt väldigt bra!

En positiv överraskning var att killen som spelar huvudrollen faktiskt var snygg, vilket jag inte har trott efter att bara ha sett bilder på honom. Dessutom såg jag honom i Tyra Bank's Show igår och då såg det lite ut som en fågel hade varit och grävt lite i hans huvud. Men i filmen, oj, oj, oj säger jag bara! :)

Nu ska jag äta lite av min jordgubbspaj! :)
Puss

2009-05-22 @ 13:34:55 TV & Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0