Jag fick vad jag önskade mig på Mias födelsedag!

God morgon!

Det var en trevlig kväll igår, precis som vanligt. Men tyvärr så såg jag inte röken av några knallrosa chinos. Mia fick ett halsband i födelsedagspresent som jag satt och var avundssjuk på hela kvällen, men precis innan kalaset skulle avslutas drog Antonia upp sitt trumfkort ur fickan. Jag fick ett likadant halsband. Jag tackar väldigt mycket för det! :)

Nu ska jag snart bege mig uppåt stan för att träffa min kära syster. Förhoppningsvis är det inte lika olidligt att umgås med henne idag eftersom det inte längre är hennes födelsedag. Idag styr jag över mitt eget liv igen och slipper rätta mig efter hennes konstiga ideér. Dock förstår jag inte varför hon ska lura upp mig på stan, när jag knappt har råd att unna mig en glass. usch!

Puss :)


Jag och mina systrar! :)


Mitt nya halsband! Det är bara med W som fattas!
2009-05-09 @ 12:15:18 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0