Jag är tillbaka på onsdag!

Hej hej hej!

Första dagen på praktiken avklarad och det har vart roligt. Bara att jag har så sjukt ont i kroppen nu efter att ha stått hela dagen!

Nu ska jag hem till min pappa, dit jag flyttar hem ett par dagar. Det betyder att min blogg kommer stå orörd ändå tills på onsdag eftersom jag har råkat ta sönder mitt mobila bredband och inte kan ta med min bärbara dator dit. Jag har alltså råkat dra av sladden så den inte får kontakt!

Men vi hörs på onsdag då! :) Pusssss

2009-05-25 @ 17:11:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Halvdan Glappkäft

Haha kan Wendela möjligtvis ha tröttnat på att sitta och blogga hela dagarna?;)

2009-05-27 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0