Jag älskar min TV!

Nej, det här går bara inte. När jag kom hem från skolan var jag irriterad på den oväntade besöket utanför fönstret, så då hade jag inte ro till att plugga. När jag sedan hade lugnat ner mig lite, fick jag oväntat besök av Mand, Jenn och Soff, så då kunde jag inte heller plugga. När de hade gått skulle jag precis sätta igång, men då självklart visar sig Tyra Banks på TV:n (som vanligt). I två timmar sitter jag slaviskt och följer hennes kurvor i TV-skärnen genom både Tyra Bank's Show och Top Model. Efter det, då, då ska jag precis börja plugga, men självklart hör jag då i bakgrunden musiken till Sex and the city. När jag tittar upp ser jag Carrie göra bort sig på sitt roliga Carrie-sätt som bara hon kan göra! YES! Kan någon framkalla ett strömavbrott hemma hos mig?

Så otroligt skönt att sista skoldagen är imorgon, sedan kan jag kolla på tv (som jag älskar mest i världen) hur mycket jag vill. Och ikväll är det Desperate Housewives! :) :) :) :) Puss



Sex and the city! Min bibel!
2009-05-19 @ 17:16:37 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Jag är mannen som gömmer mig bakom den högra axeln men knackar bakom den vänstra! Jag är Runar!

Får stånd när jag ser Tyra Banks sexiga kurvor och hennes enormt perfekta pattar!

2009-05-19 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0