Inatt var det blött i min säng!

God morgon!

Hoppas att alla har sovit gott. Jag kan väl lugnt säga att den här natten inte var min bästa natt. Igår råkade jag nämligen knuffa till (absolut inte med flit =) min syster när hon satt i sängen och drack ett glas vatten. Ungefär hälften hamnade över henne och hälften i sängen. Det slutade med att jag fick rätta till mitt misstag genom att sova på hennes blöta sida och hon fick sova på min torra. Det var fortfarande blött när jag vaknade. Det var i alla fall tur att jag inte vaknade mitt i natten, för då hade kanske min första tanke varit att jag kissat på mig. Usch!

Nu har jag snart prov, mitt sista prov! För det är sista dagen och sedan är det långheeeeelg! :)

Puss

2009-05-20 @ 08:40:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0