Idag händer något ovanligt!

Hejsan!

Idag händer det faktiskt en stor grej i mitt liv. För första gången på snart ett år ska jag ta på mig fotbollsskorna och spela fotboll. På grund av att träning har lyst med sin frånvaro under en lång tid av mitt liv, undrar jag verkligen hur det kommer gå. Jag är osäker på om jag kommer orka springa runt kortsidan och jag är ännu mer osäker på om jag kommer lyckas ta mig upp ur sängen imorgon, (med tanke på att jag har träningsvärk efter varje idrottlektion i skolan). Men det ska ändå blir superroligt, jag har faktiskt saknat fotbollen under det här året.

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg och hoppas på att Tyra Banks inte stör mig idag :)

Passion, intimacy & commitment! :)


Puss från Pippi Långstrump!

2009-05-05 @ 14:48:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygg :D

2009-05-06 @ 19:21:42
Postat av: Casandra

Söt som pippi ju :)

2009-05-07 @ 16:44:52
URL: http://cassif.blogg.se/
Postat av: Wendela

Tack :)

2009-05-07 @ 17:34:36
URL: http://www.wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0