Hockeykväll?

Ikväll blir det fotbollsträning igen. Oj oj oj, jag har sådan träningsvärk så jag håller på att gå under. Det gör ont så fort någon bara petar på mig. I varenda liten muskel i hela kroppen!

Jag träffade Kim, min stalker ni vet, och Maja på stan nyss (Kim stod i en provhytt och provade byxor och hade snurrat in sig i hela draperiet) och de bjöd in mig och en respektive till någon slags hockeykväll hos Kim. Så det blir att pallra sig dit om kroppen orkar röra sig en millimeter. Kommer antagligen somna på en sekund i Kims soffa, både eftersom jag tycker hockey är fruktansvärt tråkigt och för att jag kommer vara så trött.

Puss Grr!

2009-05-07 @ 17:59:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: m.a

hockey e skit tråkigt som sagt, men ha så kul ;P

2009-05-07 @ 18:09:46
Postat av: Kim

Soffan är redan upptagen :) Erbjuder dig sängen, men inget sex!=)

2009-05-07 @ 21:26:54
Postat av: M

Vf brukar vi se dig i ishallen då? :P

2009-05-07 @ 21:54:05
Postat av: Anonym

dax att höra av sig till sina gamla vänner wendela? :/

2009-05-07 @ 22:45:17
Postat av: Wendela

Jo, M, det är så att jag har en pojkvän som spelar hockey. Och det är därför du kan se mig i ishallen, för att jag är en bra och stödjande flickvän:)



Och Anonym, jag kan tyävärr inte veta vem det är du syftar på att jag ska höra av mig till när du är anonym!!

2009-05-07 @ 23:52:09
URL: http://www.wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0