Happy Birthday sister!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för idag är det Michaela födelsedag!



Precis, idag var det nämligen precis 21 år sedan en liten flintskallig tjej som var 48 centimeter lång och vägde 2175 gram kom till världen. Med tanke på hennes storlek vid födseln, förklarar ju det varför hon fortfarande, 21 år senare, är så liten. Sedan dess har lilla Michaela förekommit i många olika kombinationer. Alltså, från början var hon flintskallig och jätteliten, sedan blev hon en söt liten tjej (jag har tyvärr inte så mycket minnen från den tiden), sedan övergick hon till den jobbigaste perioden i hennes liv. Ungefär 11-årsåldern när hon själv ansåg sig själv vara väldigt vuxen och alla andra (bland annat jag) var fruktansvärt omogna och pinsamma. Detta ledde till att hon knappt inte pratade med någon och hade svårt att lyssna på tilltal. Sedan kom hon in en liten bättre period vid högstadiet, det fanns fortfarande drag kvar av den gamla Michaela, men nu kunde hon även bli fruktansvärt arg (har jag hört av personer som medverkade vid den tiden). Men jag måste ändå säga att den bästa tiden är hon nog inne i just nu. Just nu, när hon har blivit ungefär 184792 gånger snyggare och ungefär lika många gånger retligare. Hon har alltså gjort en enorm förändring i sin personlighet, gått från en sur liten argbigga till världens mest öppna och spralliga person. Och det är därför jag älskar dig, Michaela. Grattis på födelsedagen min kära syster. Och förlåt för att jag inte har köpt någon present, men jag hade inte råd! :(

Här kommer lite ointressant snabbfakta om min syster!

Källa: Den lilla rosa boken: De första åren



2009-05-08 @ 12:07:05 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna BB

2009-05-08 @ 13:46:03
URL: http://an'
Postat av: Anna BB

Du, jag tror det kommer snart ett bra citat från Robin, annars får du ju tipsa mig om nåt konstigt som han har sagt! :)

2009-05-08 @ 13:46:37
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tack så mycket wendela :) Älskar dig också min skatt!

2009-05-08 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0