Datorn är inte nöjd med mig?

Jag råkade trycka på någon knapp på datorn så ett nytt fönster öppnade sig. Är det något slags tecken från ovan? Eller vad betyder det? En sida för bröstförstoringar! Pikar datorn mig?

Enligt dem:

"Mer än 70% av alla kvinnor vill gärna ha större bröst! Trenden att vilja ha D-kupa är tillbaka!"


Jaha ja just det. Vad hände med de (till exempel Carolina Gynning och Natasha Peyre) som precis har tagit ut sina inlägg då? Ska de pilla in dem igen? Oäkta och onaturliga (läs silikon) jättebomber är inte modernt! Go for äkta vara! :)

Nehe, nu kom det upp någon slags hjälpsida för Windows också. Datorn gillar inte mig, jag ger upp!


Nu ska jag och kossan som vill gå ut i hagen åka till farmor! Puss :)
2009-05-13 @ 18:03:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Visst är det så. Ibland undrar jag hur killar fungerar som inte vågar höra av sig eller ens svara, men så fort man inte hör av sig då vänder allt. I det här fallet så är det dessvärre kört tror jag. Tråkigt, men inte värt att lägga tid på ^^.

2009-05-13 @ 19:42:25
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0