Dikatoriskt födelsedagsfirande!

Födelsedagsfirandet pågår för fullt här hemma nu efter en hel dag på stan. Först glass med mina mina kära vänner och sedan har jag, mamma och Mia varit ute och ätit. Ikväll kommer vår andra del av vår familj hit, det vill säga Lotta med sina respektive. Jag hoppas att Sebbe har på sig sina knallrosa chinos, de är inte bara lite coola.

Nej, nu ropar Mia på mig att jag måste komma och skära upp frukt till ikväll. Hon anser att på hennes födelsedag är det hon som bestämmer allt och alla ska lyssna på henne, så det är bäst att man gör som man blir tillsagd. Även mina vänner tar order från henne och har följt henne in och ut genom de affärer hon har valt att gå i idag.

Pusssss


Jag åt allas glassar! :)


Födelsedagsbarnet! :)
2009-05-08 @ 17:22:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: SN

Du kunde ju skrivit ett sms så hade jag ju kunnat ta på mig mina gaybrallor! Jag tror fan att jag glömde att säga grattis igår:P Säg grattis till Mia ifrån mig!;)

2009-05-09 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0