Det bästa sättet att spendera en fredagseftermidddag på?

Hej!

Dagen i skolan fortsatte som i föregående inlägg så vi bestämde oss för att äta lite snabbt och sedan istället bege oss till lekveckan för att hälsa på Sandra. Hoppborgen såg väldigt lockande ut måste jag säga. Sedan gick vi upp på stan eftersom Amanda skulle prova ungefär alla skor som säljs i Vimmerby. Hon hittade även en tröja att prova, vilket resulterade i att hon tog på sig sin egna tröja bak och fram efteråt. Jenna och jag fick glatt följa efter henne vart hon än gick, rätta till hennes tröja och även hålla reda på hennes jacka, (cykelnyckeln däremot lyckades hon slarva bort själv, men det var innan vi ingrep).

Sedan gick vi till det berömda A-huset för att hälsa på Robin och Robin (eller Stolt och Thure). Dock blir vi inte av med vår folkskygghet på grund av vår ensamhet på vår egna lilla skola på Kvarängsgatan. Efter det skulle vi åka hem, men eftersom jag lyckligtvis hade fått med mig min cykel till skolan idag fick jag cykla hem när Robin körde bil. Jag såg honom flera gånger på vägen och när jag äntligen kom fram var jag helt slut efter att ha cyklat hela vägen utan luft i bakdäcket. Det kändes lite smått förnedrande...



2009-05-15 @ 16:30:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0