Viva la Diva

Hej!

Som vanligt har vi inte sista lektionen i skolan på måndagar. Idag fick vi istället i uppgift att arbeta själva hemma, så det är nog bäst att jag sätter fart för att hinna med både allt det gamla jag hade planerat plus det nya vi skulle gjort på lektionen. Det känns som att både lärare och elever börjar känna att det snart är påsklov, sen fyra veckor i skolan, sen praktik och sen slut. Det känns i alla fall väldigt skönt att säga så!

Har även varit nere på Downstairs idag för att hämta min gåva jag skulle få för modevisningen och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Vi fick helt underbart smink. Nämligen en glansspray till håret, två läppglans, en mascara, en rosa flytande eyeliner, en blå glitter eyeliner, en blå vanlig eyeliner och ett nagellack. Allt från Viva la Diva, förutom glanssprayen som var från Lee Stafford. Jag lovar att jag ska prova de här produkterna omgående och återkomma med en rapport!


De enda killarna i min klass är väldigt engagerade under lektionerna.
Vad gör förresten en Vecko-Revyn på Challes bänk?


Mitt nya smink från Viva la Diva.
2009-03-30 @ 14:50:42 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Henke

Challe älskar att läsa dom tidningarna:P

2009-03-31 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0