"Vi har hört att du skulle passa bra som modell"

God morgon!

Fick en massa busringningar igårkväll. Ni vet såna där som är förinspelade och sen spelas hela samtalen in och den som luras får en ljudfil med allt pinsamt man svarar. Igår ringde någon och erbjöd mig gruppsex eller något liknande, men som tur var svarade jag ingenting på frågorna. Mamma fick också en busringning, och det var bara ren tur att jag fick min först och hon då visste vad det handlade om. Annars hade hon kunnat svara vad som helst.

Det här ledde i alla fall till att Mia berättade om när hon hade fått en busringning när hon gick  på mellan/högstadiet. Det var på den tiden hon inte var så söt (stor förändring sedan dess, jag vet) och inte så populär. Hon fick ett samtal där någon sa till henne: "Hej! Vi har hört att du skulle passa bra som modell". Överlycklig så frågade hon: "Men? Vart har ni hört det?"

Dagen efter kom en skrattande kille i hennes klass fram och spelade upp samtalet för henne. Stackars Mia!

PS. Hon var absolut inte mobbad eller så, hon var bara lite speciell! :)
2009-03-26 @ 08:17:22 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för den!

2009-03-26 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0