Jag hinner aldrig med

Slutade tidigare idag på grund av att sista lektionen var inställd. Skönt faktiskt eftersom att det gjorde den här jobbiga dagen lite lättare. Torsdagar är så extremt långa och tråkiga att vi gör allt för att roa oss. Idag till exempel så har Amanda varit väldigt mycket på g, förutom att hon började dagen med att binda fast mig i en stol har hon målat en hel familj med gubbar på mina fingrar.  Sofie kom inte långt efter med sina jätteroliga skämt som jag fortfarande inte riktigt vet hur jag ska tolka!

Sedan gick vi hem i den fina vårsolen. Då kostaterade vi att när jag går bredvid Becca som har ben ungefär lika lång som min kropp så måste jag småspringa bredvid henne för att hinna med i hennes tempo. Om man tänker på det så ser det faktiskt ganska roligt ut!

Hann hem till pappa en sväng också för att hämta datorn. Och där hittade jag min säng bäddad, hela sängen! Robin hade alltså bäddat båda delarna i sängen imorse innan han gick till skolan, istället för bara den ena halvan som han brukar göra. Då blev jag glad!

Puss



Ganska söt bild i solen


Jag och min långa vän Becca
2009-03-19 @ 15:38:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Göran

tur att jag är såååå bedorande ;)

2009-03-19 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0