Inget grupphäng denna kväll

Kvällen igår var ganska lyckad. Det tisslades och tasslades om att folk som inte borde gå hem med varandra gick hem med varandra, folk som inte borde kyssa varandra kysste varandra och folk som inte borde vara inne på Harrys var inne på Harrys.

Förfesten hemma hos Linnea var rolig med mycket folk och vårt hemmagjorda 21-spel. Vi bjöd in hockeylaget, men eftersom att de var för lata och inte hade tillgång till hockeybussen kom de inte. Synd att det inte var isigt och halt ue, för då kunde de ju ta skridskorna. Göran besökte oss också. Vi gjorde en instruktionsvideo om hur man leker Göran, men just nu är min kamera urladdad. Men jag kan lova att filmen kommer komma upp här direkt när jag laddat kameran. Tyvärr hände det inga våldsamheter mellan Tom och Jerry denna kväll, jag höll mig även mycket emellan dem för att förhindra det.

Efter förfesten fortsatte vi till Harrys, men min vistelse där blev kort när vakten märkte att jag varken hade åldern inne eller legitimation med mig. Han följde mig till utgången där Kim pussade mig på pannan och skrattade och sa ironiskt "Vi ses Wendela". Tack för stödet Kim! 
 
Bilder kommer senare!

X.O X.O Wendela
2009-03-14 @ 13:04:22 Party Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0