Längtan till Stockholm eller Vimmerby?

Kom hem några timmar senare idag än vad vi gjorde förra fredagen, detta på grund av att vi inte hade två gnälliga killar med oss. Däremot så körde han framför oss på hemvägen precis som vår chaufför förra veckan, i ungefär 27 km/h  i genomsnitt hela vägen hem. Jag nämner inga namn!

Blev även lite shopping idag, inte i närheten av vad min syster köpte i och för sig, men det räckte ändå för att göra mig pank fram till nästa studiebidrag om tre veckor. Gäller att leva riktigt snålt nu för att jag ska klara mig.

Efter den fasansfulla upplevelsen när Mia trodde att vi hade blivit påkörda gick det mesta bra, ända tills vi skulle åka hem. Först körde inte Mia av på vägen mot Vimmerby, men det fixade vi genom att köra in på ett annat ställe! Men sedan, när vägen går rakt och allt är enkel, vi ska alltså bara följa vägen framåt får Mia något slags ryck och kör av mot Stockholm och helt plötsligt är vi ute på en motorväg mot Norrköping/Stockholm. Vi kör då tillbaka hela vägen till Ikano och Ikea och får börja om, och än en gång missar Mia avfarten mot Vimmerby. Tack för den!


Mia pillar i smink som är hennes största passion.


Träffade två av mina trognaste läsare på stan. Min mor och hennes väninna Helena.
2009-03-27 @ 22:00:39 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0