She's got the look

Känner att min garderob är i akut behov av en uppdatering. Jag får allt oftare och oftare sådana dagar då jag känner att jag absolut inte har någonting i min garderob som jag överhuvudtaget kan tänka mig att ta på mig. Ett tydligt exempel var i söndags kväll då jag bytte kläder ungefär fem gånger utan att ens gilla någonting lite, och då var det enda jag skulle göra titta på film med min pojkvän. Till slut blev jag så arg på mig själv att jag i någon slags protest drog på mig den fulaste och tråkigaste svarta trasan jag kunde hitta i garderoben. Faktiskt så var det faktiskt det enda plagget jag har kvar som jag på allvar övervägde att slänga när jag rensade garderoben förra veckan.

Känner även att det skulle vara kul att ibland fota mina egna kläder, men det skulle även innebära att jag måste gå upp lite tidigare på morgonen vilket inte känns lockande. Idag gick jag upp så sent att jag inte hann med min skjuts till skolan och istället fick släpa min tunga väska (innehållande olika kombinationer av kläder, vilket var helt onödigt eftersom att jag ändå bytte när jag kom till min garderob) och dator från pappa till mamma för att sedan rusa in i skolan alldeles för sent, röd i ansiktet och svettig. Som tur är så är jag inte den enda som kommer sent majoriteten av dagarna i veckan så jag blir mest som en i mängden.

Eftersom att vi är lediga från skolan på torsdag tänkte jag be min syster (med körkort) följa med mig på en shoppingresa. Hon brukar vanligtvis tycka om att spendera pengar.

Kläder från glitzy.se
2009-03-10 @ 19:18:47 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0