Näradödenupplevelse

Jag och Becca kom hem från stallet för ett tag sen. Vi red i skogen med Wille och Ida och det var helt underbart tills Becca satte sin häst i galopp när vi kom ut på ett stort fält. Självklart gjorde min häst precis likadant utan att jag var beredd på det. Att galoppera känns ungefär som när man åker skidor, man är livrädd och är säker på att man aldrig kommer komma ur detta levande, men det är samtidigt en underbar och befriande känsla. Jag hade i alla fall tur att det inte blev som när Becca och jag var små och vi red på de en meter-höga shetlandsponnyerna Billy och Rocky när jag flög över hästens huvud! Inte superkul!

När vi kom tillbaka till stallet hade vi fått finbesök. Den riktigt Göran hade kommit tillbaka från sin musjakt och han var precis lika kelig som vanligt. Vi hade tur som fångade det på film!


Väldigt söt bild på mig och Ida innan vi ska ut och rida


Den riktiga Göran leker Göran
2009-03-21 @ 22:02:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0