Hockey mitt i sommaren?

Jag hade rätt om att den här dagen skulle bli underbar. Solen skiner konstant, skolan gick ganska snabbt, jag har umgåtts med mina vänner och snart kommer mia hem från jobbet! Becca och jag bestämde oss också för att ta kort i det fina vädret, men eftersom att bilderna inte blev så bra och vi hade bråttom blev det bara två (eller tre, men den tredje vill jag glömma).

Hade även idrott idag som var hur roligt som helst. Vi skulle göra några slags trampetthopp och det var fler än Becca som hade problem med det. Jag själv flög över med hela kroppen på något sätt och landade på mage. Becca kom inte ens över plinten.

Senare idag kommer nog även videos från dagen upp :)

PUSS

PS Nu frågade min pojkvän mig också om jag vill följa med till Vetlanda på hockey ikväll. Hockey mitt i sommaren? Nej tack va?


Becca kör en dans i solen


Jag kör en dans i solen
2009-03-18 @ 16:45:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0