Göran är ett fenomen

Igår kom Sandra till mig när hon hade vaknat vid 4-tiden. Vi lagade mat och fixade oss innan vi gav oss iväg till Edvin på fest. Vi spelade knackpoker, pratade, skrattade och vissa pratade om sitt gymmande. Vid 23-tiden drog vi vidare till Tenga där vi lämnade de två turtorduvorna framför en film för att spela poker. Det tog inte mer än 20 minuter innan jag hade spelat av både Tenga och Päsa alla deras marker. Underbart! Fick även ett sms från Alex (han som möjligtvis kommer börja gästblogga här) igår där det stod att hans innebandylag undrade väldigt mycket vad han och Jerry (ni vet killen som fick kulorna förstörda av Becca) gjorde när de lekte Göran på deras innebandyfest. Underbart igen. Göran kommer bli ett fenomen.

Idag  blev det storstädning av pappas lägenhet eftersom att Mia och jag flyttade in där permanent den här helgen när han var bortrest. Jag kan helt ärligt säga att jag har nog aldrig sett något värre innan vi började städa idag. Det låg saker på varenda kvadratcentimeter i hela lägenheten.

Idag planerar jag även att lägga in bilder från helgen (om jag får igång min kamera och Sandra skickar över sina bilder).

X.O X.O Wendela


Eftersom att min kamera fortfarande är död är det här den enda bilden jag tog igår.
Markerna är mina och stolen är Tengas. Sekunderna efter att jag vann.
2009-03-15 @ 13:51:28 Party Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0