Solen medför koncentrationssvårigheter

Idag fick vi sluta ett par timmar tidigare, precis som vi gjort på måndagarna i flera veckor, vad händer med skolan egentligen? Eftersom att solen sken imorse när jag vaknade fick jag de mest extrema vårkänslorna jag någonsin haft. Jag satt hela förmiddagen och tänkte på Astrid Lindgrens Värld på sommaren. När mina tankar gled in på personalrabatten var jag så borta att jag till och med skrev arbetsrabatt på pappret istället för arbetskvalitet. Lite senare satte jag mig på golvet rätt upp och ner och drömde mig bort till sommaren.

Efter skolan gick vi upp till stan, jag, Becca, Sofie och Amanda. Vi var på väg till Cubus för att prova lite kläder (eftersom att mina vårkänslor även medförde det mest extrema shoppingbegäret jag någonsin haft). Däremot tappade jag bort mig lite i ett skrattanfall när Sofie glömde att hon hade med sig sin cykel och gick med den ändå till glasdörrarna in till Cubus då jag frågade om hon skulle ha med sig cykeln in. Jag är övertygad om att hon skulle tagit med den om jag inte hade påminnt henne. Otur!

Jag ursäktar att det blev ganska många bilder och nu ska jag spela poker på facebook! :)

X.O X.O Wendela



Jag och Amanda. Hon fick på sig en dräkt så att hon såg ut som Karlsson på taket.


Karlsson och jag


Jag och Mandi


Jag filofiserar (?)
2009-03-16 @ 15:21:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips, för att få fler besökare - vänligen klicka på länken och följ anvisningar:

http://www.viraltrafik.se/?Offer

eller:

http://www.bloggsurfa.net/signup.php?ref=604



På dessa sidor skapar du snabbt, smidigt och mycket enkelt genom bara ett par klick ett medlemskap. Strax därefter ökar din besökarsiffra. Precis som du hjälper mig kommer någon annan i kön därefter hjälpa dig.



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2009-03-16 @ 16:18:36
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0