Ser du den röda bilen där borta?

Har nu precis kommit hem från en lång fika med Sofie, Amanda och Lovisa. Jenna var hemlighetsfull hela dagen om varför hon inte ville följa med och fika, men efter diverse påtryck av oss kläckte ur sig anledningen precis innan vi skulle gå. Hon hade en dejt. Lovisa kom in till stora staden klockan ett för att hälsa på i skolan, samtidigt som Amanda och jag skyndade iväg på ett möte uppe på skolan (som var ganska onödigt att vi gick på eftersom att det bara var för tvåor och treor och inte för oss ettor). Lovisa som aldrig har varit på vår skolan innan hittade inte och Amanda skulle lite smidigt förklara vägen för henne.
"Ser du varifrån den där röda bilden svänger ut?"
"Ja, det ser jag"
"Där ska du inte svänga in".

Väl på fikat kom ett av våra vanligaste samtalsämnen upp. Hur ofta är det acceptabelt att en kille skickar sms eller hör av sig? Tyvärr har jag inget svar på den frågan just nu, men vi kom fram till att vi skulle göra en guide eller liknande (vi kan även tänka oss att göra olika tester på speciellt utvalda killar) om det inom en snar framtid, och självklart kommer den guiden upp här!


X.O X.O Wendela

2009-03-10 @ 17:58:28 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: S

Jag gick aldrig med på något så du tänker på de ;) Hahha!

2009-03-10 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0