Forever

Har för mig att jag läste någonstans att butiken forever 21 ska öppna i Sverige. Ni vet butiken som finns i USA, men säljer billga kläder på nätet, men problemet är att det blir ungefär 739201 kronor extra i frakt -och tullavgifter. Underbart om det stämmer. Jag vet snart inte vart jag ska göra av mig själv med mitt shoppingsug. Min garderob känns hur gammal som helst och jag vill bara ha nya sommarkläder. Så fort solen tittar fram vill jag bara ta fram alla mina sommarklänningar och ta på dem samtidigt.



Söta tjejer som vill beställa från forever21.com och dela på frakten efterlyses
2009-03-17 @ 17:02:42 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: linsie

jag ska beställa shoeeesss därifrån ;D

2009-03-17 @ 18:11:46
URL: http://linnelli.blogg.se/
Postat av: Julia

den första där e ju så himla fin! :)

2009-03-18 @ 19:47:24
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0