Inga paraktiviteter på en söndag

God morgon!

Antonia har vari här sedan igår och nu ligger vi i sängen och vaknar till en film. Honey. Jättebra film och Jessica Alba är ju helt okej snygg. Har absolut inga planer idag vilket känns skönt (det är nog lika bra det också eftersom att mina rumpmuskler värker en aning efter gårdagens ridtur), men ikväll ska jag träffa min pojkvän. Vi ska antagligen titta på Beck och jag hoppas att vi är ensamma. Den där par-grejen (inlägget paraktiviteter) vi försökte oss på förra veckan gjorde Robin sjuk, så han lämnade mig ensam och sen förstördes vårt umgänge för flera dagar framåt. Tyvärr!

X.O X.O Wendela
2009-03-22 @ 11:35:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0