Tröttsam lek

Kort dag i skolan idag, skönt. Hade endast tre korta lektioner, lunch samt vår dagliga pokerrunda innan Becca och jag drog hos hemåt. Har nu landat hos pappa där förberedelserna inför kvällen kommer att ske. Har även tagit på mig uppgiften att laga mat ikväll åt min syster. Jag försökte in i det sista övertala henne om att det nog är säkrare att köpa pizza än att ställa mig i köket (bakningen igår är ett exempel), men nej, hon ska ha kyckling.

Becca har även berättat en liten rolig grej som hände i onsdaskväll. När jag lämnade Becca och min syster på kvällen för att träffa min pojkvän gick de och la sig. Innan de somnade lekte Michaela som vanligt lite Göran (hon gör det även med mig varje kvälll), ni vet leken som går ut på att man gnider huvudet mot någons axel och  den andra säger "Nej, Göran". Helt plötsligt slutar Becca känna gnidningarna mot sin axel och vänder sig om för att se vad som hände. Michaela hade plötsligt somnat, mitt i sina Göran-rörelser.

X.O X.O Wendela


Jag och mina vänner i vår fina skolmiljö
2009-03-13 @ 13:22:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0