Think I'm addicted to your light!

Hej!

Nu har jag precis fått klart designen här på bloggen. Min blogg kommer som väldigt många andra bloggar att handla om mode, skönhet, relationer, vänskap, resor och annat som gör livet värt att leva! Vad jag kan erbjuda er är en helt vanlig sprallig, positiv, glad och påhittig tjejs åsikter. Jag kan däremot lova er att jag kommer att försöka krydda mina inlägg med mycket personlighet och humor. Jag tar verkligen inte mig själv på för stort allvar och det kommer ni att märka!

Man får ofta rådet om att nischa sin egen blogg så att den blir så intressant som möjligt. Förutom det jag har nämnt ovan så kommer jag att rikta in mig mycket på mina intressen hälsa och skönhet och speciellt på solning. Jag älskar att sola och jag vet att det finns många andra som också gör det. Just därför tycker jag att det är synd att många har en negativ inställning till solning. Jag är övertygad om att det är nyttigt att sola och jag tror att alla håller med mig om att vi har en alldelles för kort sommar här i Sverige!


X.O.X.O

Wendela
2009-03-06 @ 17:06:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0