Tatuering

God Morgon!

Idag har jag bestämt mig för att ta tag i lite saker! Har redan tagit tag i den första grejen angående min APU-plats, så nu känner jag mig ganska nöjd.

Andra saken på listan är att ta tag i min tatuering. Ska nog fixa tid idag så att jag kan fixa min tatuering så snart som möjligt. Tatuerade in lillasyster på spanska på foten i augusti och min syster gjorde likadant, men skrev storasyster. Nu har den blivit så blekt och den är även lite sned och så, så jag ska fixa till den och även fylla på med lite arabiska hade jag tänkt!

Det sista jag hade tänkt ta tag i idag var att sola, som är så underbart skönt! Plugga står också på listan idag, men inte lika roligt!

Puss Wendela

2009-03-25 @ 09:00:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0