Stora emotionella problem och fel på motoriken

Imorgon öppnar Harrys, det enda utestället i Vimmerby. Det betyder utgång för många av mina vänner medan jag själv får gå och lägga mig efter förfesten. Min syster får alltid något slags ryck när det vankas fest. Idag har hon bland annat tvingat mig att bestämma vad jag ska ha för kläder, vilka låtar vi ska bränna på en cd tills imorgon, berättat hur hon och Linnea har utformat sitt eget öl-spel samtidigt som hon hoppar runt som ett barn och även lekt Göran. Leken Göran går ut på att man gnider huvudet mot offrets axel som en katt, samtidigt som offret säger "Nej, Göran". Missförstå mig rätt. Jag borde kanske även berätta att Göran är katten (med stora emotionella problem och fel på motoriken) i Beccas stall, som beter sig precis på det här sättet.

Låtar vi (speciellt min syster) kommer dansa till imorgon:
Stay the night - Alcazar
Higher - Star Pilots
Right round - Flo Rida
Eh Eh - Lady Gaga
Live your life - Rihanna
Jag är en vampyr - Markus Krunegård

Jag och min syster, så som det kan se ut andra kvällar
2009-03-12 @ 20:14:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0