Sommartider

God morgon (ganska sent)

Att det övergick till sommartid i natt försenade min morgon ganska rejält. En timme extra på grund av det, sen vet jag inte riktigt om min kropp kände av tidsförändringen eftersom att jag sov några timmar till av okänd anledning.

Hursomhelst så är det sommartid nu och det bestämde jag och Robin oss för att fira med frukost på sängen som vi gjort till oss själva. Sen tittade vi även klart på filmen Nyckeln till frihet som vi kollade på igår, eftersom jag råkade somna. Förstår inte vad det är, men hela min sömn har blivit konstig på sista tiden. Det var tredje gången på kort tid som jag somnade framför en film och jag överdriver inte när jag säger att det har hänt kanske högst två gånger tidigare under hela mitt liv. Kanske har min kropp kännt på sig att det snart är sommartid :)

Nu ska jag fortsätta plugga och självklart lyssna på Roxette, så klart!
Puss


Vår "exklusiva" frukost
2009-03-29 @ 15:25:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0