Så många barn ska jag ha när jag blir stor

Snart är det dags för ännu ett avsnitt av serien Familjen Annorlunda på tv 4 och jag måste säga att jag har nog aldrig sett något mer panikframkallande/häpnandsväckande tv-program. När alla barnen gråter, äter, kladdar, bajsar och spyr samtidigt så hoppas man nästan att man aldrig kommer få några barn. Jag förstår inte varför man skaffar så många barn att man inte har tid att ägna sig åt allihop. Jag tänker inte göra så mot mina barn, om jag ska ha några.

Efter det fortsätter vi med Spårlöst som börjar igen ikväll. Det kommer bli en tuff kväll. Först sitta helt utmattad efter att ha sett Familjen Annorlunda och sedan gråta lite till Spårlöst, som jag faktiskt aldrig har sett utan att gråta minst en gång. Bäst att tvätta bort sminket redan nu så att jag inte kommer se ut som en kiss-medlem klockan 10!

Pappa tittar på bandy!

X.O X.O Wendela
2009-03-09 @ 19:49:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0