Pappa, är jag charmig?

Just nu sitter jag och lyssnar på min systers och pappas gnabb i matlagningen. Mycket underhållande. Just nu tillagar de något med honung i och bråkar om vem det var som först uttalade honung "honing". Pappa säger att det var Mia och Mia säger att var pappa. Som vittne kan jag faktiskt uttala mig om att det var pappa. Som tack för det fick jag en påse med apelsiner i huvudet.

Nu frågar Mia pappa om han tycker att hon är charmig. Svaret är nej, du är väl snäll.
Nu frågar Mia pappa om hon verkligen ser ut som 21. Svaret är nej, 18.
Nu frågar Mia pappa om han tror hon kan bli ståuppkomiker. Svaret var njeeeaaaa
Nu serveras middagen!

Min pappa köpte nya glajjor på sin senaste resa till Belgien,
Ett riktigt klipp Berra.
2009-03-16 @ 18:38:55 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0