Ny hårfärg

God Morgon!

Idag tänker jag inte skriva något om vädret eller något annat ovesäntligt, utan istället gå direkt den roligaste händelsen i helgen. Robin, min pojkvän, fick för sig att han skulle färga sitt hår (eller sin stubb eftersom att han rakade av det för ett tag sen). Jag la i färgen och efter 40 minuter skulle han tvätta ur den. Resultatet var vitt överallt förutom mitt på huvudet där det var någon slags blandning mellan gul och orange. Det såg ut som att en död kyckling låg på hans huvud!
Ganska roligt!

Idag ska jag och mina vänner äta på restaurangskolan, som är vår favoritaktivitet. Mycket gott och trevligt!

Ha en bra dag! Puss
2009-03-23 @ 08:15:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0