Macaroni på rymmen

Hej!

Helt underbart väder ute idag. Det är nog första dagen jag har kunnat gå ute med min skinnjacka utan att frysa. Däremot dras vårglädjen ner lite när man vet att man måste sitta inne och plugga hela dagen. Skolan gick ganska snabbt idag också. Vi har rätt trevligt. Det roligaste var nog när Amanda "Mandy Macaroni" skulle rymma från mattelektion, men avslöjade sig genom att fastna med tröjan i dörrhandtaget. Så liten och snabb som hon är hade hon redan hunnit ut flera meter från dörren innan tröjan reagerade och slungade henne tillbaka in i klassrummet! Så det kan gå!

Dagens planer blir förutom att plugga och vänta på att min syster (och själsfrände) kommer hem från jobbet klockan 17.00 att förbereda ett litet projekt som jag kommer att presentera här i bloggen senare idag. Därför uppmanar jag er att gärna titta in lite senare för att se vad som komma skall!

Puss


Mandi Makaroni och jag har mattelektion
(Amanda, om du känner dig kränkt på grund av bilden ber jag dig att kontakta mig personligen)
2009-03-31 @ 15:08:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0