Leif simmar fortfarande lugnt

Hejsan!

Har extrem bloggtorka idag. Men snart ska jag och Mia iväg till tjejkvällen på Downstairs och gå på modevisningen. Hoppas att det ger mig någon idé!

Förövrigt var det ganska roligt i skolan idag. När vi gick ut från dansen så kom en rolig kommentar från en av mina vänner (som helst vill vara anonym):
"Jag brukar faktiskt pilla i näsan. Men jag vet inte riktigt vilka man kan säga det till!.

Jag kan också upplysa er om att min nya guldfisk Victor Ju fortfarande inte har ätit upp den lilla fisken Leif. Leif is still alive!

Hej!


Sofie, Jenna och jag efter dansen. Jenna snodde mitt hår!
2009-03-26 @ 18:12:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0