Kvinnor bör sola mer

Har precis kommit hem från solariet nu! Hur skönt som helst. Det är helt otroligt vad bara 20 minuter i solariet gör skillnad, man känner sig direkt mycket piggare och fräschare. Upptäckte även att aroma och breeze-knapparna som gör att det luktar gott och skvätter lite vatten fungerar nu igen. Självklart missbrukade jag dem som vanligt.

Hittade en artikel här också som jag tycker ni ska läsa. Att sola är en BARA nyttigt! Sola är bra :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan bege mig till Downstairs och prova kläder inför någon modevisning imorgon! Bäst för mig att jag även lyckas klämma in lite plugg där emellan!

Puss


Jag och min gulhåriga pojkvän har precis solat
2009-03-25 @ 16:02:06 Solning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0