Jag gör precis som du

Dagen igår var helt klart den roligaste dagen jag haft på länge. Efter ett evigt väntande på att Thure skulle äta klart, Robin skulle tanka och Amanda skulle övertala Jenna att följa med kom jag, Amanda, Jenna, Thure och Robin iväg till Linköping. Direkt när vi kom fram till stan så skildes vi åt, tjejer och killar och gick till olika affärer. Redan efter en halvtimme vi fick sms om att killarna var klara och nu hade satt sig på ett café. Vad är det med killar och shopping egentligen? Vi som fortfarande bara var i vår andra affär!

Sedan fortsatte dagen i ett behagligt tempo. Jag och Jenna gick med stadiga steg genom stan, medan Mandi småsprang bredvid och sa "Ja mä då!", till allt vi sa. (Amanda har inga egna åsikter, utan hon tycker alltid som alla andra). Till expemel kan det se ut så här:

"Jag ska ha den hamburgaren" - "Jag med då"
"Jag ska köpa den tröjan" - "Jag med då"
"Jag ska inte ha ketschup" - "Inte jag heller då"

När Amanda sedan ramlade i trappan inne på Burger King så var dagen komplett, då kunde jag utan problem kunna åka hem nöjd. Och när Robin ringde och sa att vi skulle komma till bilen NU för att parkeringstiden gick ut om två minuter, och Jenna stod på H&M och skulle precis teckna clubkort, ja, då kände jag att om jag dog i denna sekund, då skulle jag dö lycklig.

Tack för en bra dag! Puss


Jenna och jag


Amanda är chockad precis efter sitt fall på Burger King


Mina nya inköp från Gina Tricot
2009-03-21 @ 13:29:48 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

fin tröja där på sista bilden ju ;) hihi underbar dag som måste göras om! PUSS<3

2009-03-21 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0