"Jag har så här två gram mjölk och femtusen kilo O´boy"

Hej!

Två inställda lektioner idag ledde till att min bästa vän Becca  bjöd in sig själv på film hemma hos mig. Den gamla filmen Fucking Åmål rullar just nu på min tv och trots att filmen är gammal och ser omodern ut så älskar jag den. Jag tycker att den speglar verkligheten bra med hur ungdomars liv  kan vara. Dessutom är musiken bra!

Senare ska jag ut och gå med Sandra, vilket kommer bli det närmsta jag har kommit till träning sedan november. Efter att jag slutade med fotbollen i våras har jag verkligen försökt att komma på någon träningsform som passar mig. Jag provade att gymma i ett par månader, men kom helt av mig när jag åkte utomlands i två veckor. Efter det har jag ansträngt mig mycket för att börja igen men jag tror inte att min kropp är gjord för träning. Tips på bra träning mottages gärna, helst där man inte svettas!

XO. XO. Wendela
2009-03-09 @ 14:16:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Natalie

Kan bli lite svårt utan svettandet där ;9 haha!

2009-03-09 @ 20:30:04
Postat av: Vilken fin blogg du har o vilket nice foto på dig din lilla snygging! =)

2009-03-09 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0