Idag ska jag träffa den riktiga Göran

God Morgon!

Vaknade för två timmar sen men har inte gått upp förrän nu! Skönt! Nu kom Robin in och surade också för att jag inte orkade rulla ihop luftmadrassen, utan bara tog ut luften! Men nu har han redan hunnit ut i köket och börjat göra frukost, så han är nog glad igen. Jag hör till och med hur han sjunger "Världens godaste frukost"!

Gårdagen var riktigt rolig. Men eftersom att vi kom ganska sent blev det lite ont om tid (för halva sällskapet). Berättar mer senare och lägger även in bilder på min nya garderob! :)

Idag har jag planerat lite aktiviteter också:
1. Äta frukost
2. Rida med Becca (och då träffa den riktiga Göran)
3. Umgås med min familj ikväll

På Robins att göra lista står det idag:
1. Plugga
2. Träna
3. Sola
4. Umgås

Puss puss
2009-03-21 @ 11:11:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0