Vi passar inte på en middagsbjudning

Hej!

Som vanligt slutade vi tidigare på våra måndagar, idag blev det ungefär 4 timmars extra fritid. Det firades med att vi gick till restaurangskolan och åt. Tyvärr kunde ingen av oss uppföra oss. Becca klagade på allt, Sofie satt och höll inne på något, Jenna åt allt hon kom över, Amanda svarade bara "Jag med ju" på allt och jag spillde ungefär hälften av min mat utanför tallriken. Men värst var ändå vår gäst för dagen. Vår lärare Monika (smeknamn Monkan) slog sig ner vid vårt bord och när hon var klar reste hon sig glatt upp och gick. Monkan gjorde alltså en springnota. Och hon som ska vara ett föredöme för oss!

Sedan gick jag och Becca på besök till (den riktiga) skolan för att kolla på Robins kyckling. Det var fortfarande precis lika roligt som både igår och i morse. Jag kommer aldrig sluta skratta! :)


Vårt lilla sällskap (Becca petar i näsan?)


God efterrätt
2009-03-23 @ 15:33:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0