Gillar du att åka bil?

God morgon!

Äntligen är det fredag. Så skönt med helg. Idag sken solen inte riktigt lika mycket som den har gjort tidigare mornar, men jag hoppas att den kommer fram senare. Det har blivit lite som en morgongrej för mig att rapportera om solen skiner eller inte, jag förstår att det kanske känns jobbigt och tjatigt, men jag gör det av en anledning. Både för att retas och givetvis för att jag blir glad av solen, men även för att jag känner mig ganska inspirationslös så här tidigt på morgonen! (I verkligenheten är jag ganska okontaktbar de första timmar av min vakna tid, och om du får kontakt med mig så fräser jag mest).

Idag hade vi planerat att åka till Linköping efter skolan, eftersom att både jag och Robin slutar tidigt. Jag vet inte hur det blir med det ännu, för att vi inte riktigt känner att vi har råd att ta bilen bara vi två. Så min huvuduppgift under dagen blir att försöka ragga människor som gillar att åka bil, shoppa och äta på McDonald.

Nej, nu ska jag gå och berätta hemligheter för Mandi! Ha en bra dag!
Puss
2009-03-20 @ 08:14:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0