Eleverna tar över

Hej!

Har vart ute en sväng på stan efter skolan idag och är nu hemkommen igen. Ska snart börja med att laga mat till mamma och mig. Duktig dotter jag är.

Skolan har numer totalt spårat ur. Vi gör ingenting alls längre och det är ganska lustigt med tanke på att vi bara går i skolan 6 veckor till när man räknar bort lov och praktik. Det är väl nu vi borde plugga som mest?

Hur som helst så var det idag Sofies tur att ta över lektionen. Av ingen anledning överhuvudtaget bestämde Sofie att vi skulle leka charader. Vår lärare kände väl på sig att idag hade hon ingenting att säga till om, så hon gick snällt och satte sig på en stol och var tyst. Sedan gled leken in på att gissa låttexter istället, men helt plötsligt steg vår mattelärare in genom dörren. Då var allt det roliga slut! Och då menar jag verkligen allt!


Så här kan det se ut när eleverna tar över lektionen. Här leker vi charader och Becca är en piercare.


På matten missuppfattade jag uppgiften lite, vilket ledde till en extremt lång graf, vilket i sin tur ledde till ett skrattanfall för Sofie och en hickattack för mig.
2009-03-24 @ 15:57:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0