Baka aldrig på en ledig torsdag

Väckte min pojkvän imorse med att berätta att idag på vår lediga dag ska vi baka. Det skulle jag inte ha gjort. Baket var det mest misslyckade jag varit med om i hela mitt liv. Vi delade upp det så att jag tog hand om degen och han tog hand om fyllningen. Vad som gick fel med degen vet jag fortfarande inte, så jag förtjänar inte att få skulden för något. Om man däremot inte ens klarar av att smälta choklad, utan istället lyckas bränna den, då undrar man verkligen vad felet är. Dessutom blev han lite sur på mig för att jag åt upp det mesta av degen.

Min slutsats av det här är att det är aldrig bra för ett förhållande att baka tillsammans.

Jag försökte även fotografera slutresultatet, men nej.

X.O X.O Wendela
2009-03-12 @ 14:44:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0