Är du ensam och söker?

Kommit hem från ännu en dag i skolan. Det har absolut inte hänt någonting roligt alls som är värt att nämna här, därav mitt beteende. Jag har varit helt odräglig hela dagen. På den sista lektion (matte 80 minuter) var Sofie så irriterad på mig att inte hon heller kunde koncentrera sig. Till och med min pojkvän verkade lite trött på mig, och då var han inte ens i närheten (plus att jag inte har träffat honom på ett par dagar).

Däremot var gårdagen ganska mycket roligare. Efter middagen klockan 19 använde både jag, Mia och pappa minst ett "ju" i varenda mening (därav även mitt sista inlägg igår). Det lilla projektet slutade med att min facebook blev spammad och mitt internet la av två gånger på 10 minuter. Tack!

På tal om projekt så planerar jag just nu ett litet projekt som kommer vara en variant av "Ensam *** söker". Vad som kommer ersätta stjärnorna är inte klart än och vem det kommer handla om har jag inte heller bestämt. Men det kommer att komma upp här inom kort och jag tror att det blir en succé. Förslag mottages gärna!

X.O X.O Wendela
2009-03-17 @ 15:06:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0