Wendela!

Hejsan!

Fikade idag med Linda på lunchen, hon hade fått på sig sin jättestora vinterjacka på grund av regnet. Så söt! :) Dessutom köpte vi strumpbyxor åt henne till studenten, eftersom det inte ser ut att bli så bra väder. Tråkigt för den mest frusna tjejen i stan! :)

Jag har även köpt en klänning idag, helt underbar korallfärgad. Kommer kanske att ha den på skolavslutningen, men om jag känner mig själv rätt så hinner jag ändra mig ett par gånger till innan dess.

Nu ska jag fortsätta plugga och ta hand om min syster (ja, hon har fortfarande ont i nacken och ligger helt paralyserad i sängen). Pusspuss :)

2009-06-03 @ 17:23:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Hiii gullis där! :) Jag hoppas på värme och solsken imorgon! :) Får vi ta o göra om. Mysdag eller grillkväll snart hoppas jag! :D PUSSS

2009-06-04 @ 14:48:27
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0